smile....

smile....

kenangan nga fahmi dude glam...

kenangan nga fahmi dude glam...

bekground

Tuesday, December 29, 2009

AKU TETAP AKU!!!!!!!!!!

Mlm td g rounding kt wakaf che yeh!!!!sblm tu aku g hospital tgk tuk sedara aku yg sakit..aku mmg take care kt dia,time family aku susah dia yg tlg..ape2 hal dia org pertama dlm hidup family aku,nk harapkn abah x tau kemana hilang..hal anak2 x pernah ambe tau pn..kami membesar tanpa kasih sayang seorang ayah..!!tp kami adik beradik berjaya walaupn tanpa tunjuk ajar serta kasih sayang ayah.....forget about it!!!slps tu g wakaf che yeh..biasalah bkn mlm minggu org pn x ramai,jd x ler merimaskn kami untuk window shopping..chewah window shopping gitu!!!tu about last night story,now aku tgh lepak nga fahmi,adik2 ank jiran..dh lm x jumpe..lg 2 hr family dia nk pindah g KL..bertambah sunyilah taman ni..buat kwn2 aku,kauorag mesti follow my blog,jd follower..aku nk meluahkan isi hati buat kauorang..aku syg sgt nga kwn2 kt,kalau bleh nk undur ke masa lalu..sampai skrg aku tetap x blh lupe akan kenangan kt semua..pahit n manis kt saje yg tau..sedih kau!!!aku ade untuk kau tumpang bahu agar hilang kesedihan kauorang..ketawa!!mmg kita akan ketawa sama2..pling best kt notti ckit..he3..part pling best,havoc satu skolah..edisi katak!!!waaa..waaa...idea plg cun ler!!!x dak juai punye!!!....sbb tu aku abadikn falsafah kt sampai bl2..EBS ZONE...i luv u all...

No comments:

Post a Comment

memory lane

memory lane