smile....

smile....

kenangan nga fahmi dude glam...

kenangan nga fahmi dude glam...

bekground

Thursday, January 7, 2010

CITER PLG NGERI...........

2,3 mlm ni,ade kejadian ngeri kt rmh aku...ape yg pst family aku dlm ketakutan...kejadian ni blaku pd aku n ibu...suatu mlm aku tido lewat pg dlm kul 2pg,ttibe kt luar bunyi ade org tepuk kereta..aku buka p2,xde sape2 pn..aku lepak lg sambil main PSP...laaa bunyi plak..mmg real org ketuk lg...bulu roma aku dh mencacak naik entah brape darjah...siot toll ler!!!!aku blah msk bilik,n buat donno je la!!!rupe2nyer slps aku,mak aku plak kena plg dahsyat..tgh tido ttbe ade lembaga kjutkn dia tido...bsr n itam...mak aku mmg ketakutan..ngeri x pyh crite...sapa skrg aku tkut tido mlm.........tp mlm td aku tido keletihan..he3...

No comments:

Post a Comment

memory lane

memory lane