smile....

smile....

kenangan nga fahmi dude glam...

kenangan nga fahmi dude glam...

bekground

Monday, January 25, 2010

KEMBALINYA ALLAHYARHAMAH MUNAH YAACOB!!!

16hb jan 2010 hr sabtu,kul 2.30ptg,tok sedara kesayangan kami skeluarga ke rahmatullah...sedih x terkira,tp kami redha dgn ketentuan ILAHI,,driNYA kt dtg driNYA kita kembali..sebelum dia mghembuskan nafasnya yg terakhir aku yg menemaninya di hospital coz ank tunggalnya ada urusan di KL..mmg aku xboleh tido dsbbkn beliau selalu muntah n berak2..menurut doktor,penyakit buah pinggangnya tahap 3,xbleh diubati lg..dlm kul 3 pg aku mmg pelik sgt3 kenapa badannya mgigil terlampau,matanya sering memandang keatas...aku sempat mbaca yasin..ketika itu keadaan dia seolah2 x sedarkn diri...aku abaikn wlapun instinct aku myatakan ini adalah hr terakhir aku jumpe dia...tghari jumaat aku pulang kerumh kerana anknya sudah blik n turnnya plak.....pg sabtu hajat ati mmg nk pergi hospital melihatnya..tp ati aku berat sgt2 ditmbah plak nga kerja rmh yg blum beres..selesai semua aku merehatkan badan,baring2..tiba2 adik aku call bgitau tok sedara aku x sedarkn diri,,selang 10minit kmudian adik aku call plak bgitau tok sedara aku dh pergi...waaa..kami berteriak meraung,lepas smyg aku terus pergi hospital,aku memecut kereta 120kmj..mak aku ade kt langkawi coz ketua wanita umno ade biro tatanegara di sana..dr langkawi mak aku naik flight ke subang,dr subang ke kb..kul 9.20mlm mak aku sampai adk ipar aku jemput kt airport..jd dia x sempat tgk jenazah,hancur luluh ati dia kerana arwah kirim coklat daim...lgpn mak aku arwah yg bela dr kecil..mak aku hanya sempat melihat jenazah dimskkn ke liang lahad..mak aku menangis sampai pengsan..da whole family mmg sayang kat arwah..
Semasa hidup arwah memegang jawatan penting umno iaitu Bendahari umno..jd ramai yg melawat arwah golongan vip...sampai sekarang kami merasa akan pemergiannya...semoga ALLAH MENCUCURI RAHMAT KEATASNYA...ALFATIHAH.....

No comments:

Post a Comment

memory lane

memory lane